.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
21 تیر ، همایش پیاده‌روی خانوادگی در گیلان
سال گذشته در کنگره آرژانتین فدراسیون جهانی بر ورزش خانوادگی تاکید زیادی کرد و با برنامه‌ای که از ایران و گیلان در این کنگره ارائه شد، آنها معتقد بودند که الگوی ورزش همگانی در نظام
21 تیر ، همایش پیاده‌روی خانوادگی در گیلان

همایش ورزشی پیاده‌روی خانوادگی 21 تیر امسال با حضور 100 هزار نفر در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عزالدین حیدری در جمع مسئولان کمیته و روسای ورزش‌های همگانی گیلان در محل سازمان تربیت بدنی استان افزود: ورزش خانوادگی محیطی برای پایه‌ریزی دوستی‌ها است.
وی اظهار داشت: سال گذشته در کنگره آرژانتین فدراسیون جهانی بر ورزش خانوادگی تاکید زیادی کرد و با برنامه‌ای که از ایران و گیلان در این کنگره ارائه شد، آنها معتقد بودند که الگوی ورزش همگانی در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌تواند برای سایر کشورهای دنیا سمبل باشد.
حیدری تصریح کرد: فدراسیون ورزش همگانی کشور با ارتباطی که در آسیا و جهان دارد، سیاست های کلی جهانی به این فدراسیون داده می‌شود و با همکاری همه دست اندرکاران ورزش همگانی برنامه های خود را اجرا می کند و در این زمینه مسئولیت خطیری نسبت به سایر فدراسیون های ورزشی دارد که برنامه‌ریزی برای این خانواده بزرگ ورزش همگانی کار آسانی نیست.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه برای هر کاری باید ابتدا فرهنگسازی انجام شود، یادآور شد: ورزش پیاده روی خانوادگی دل‌ها را به هم نزدیک می کند.
وی اضافه کرد: ما دانش آموزان را موظف کردیم خانواده های خود را برای شرکت در این مسابقه تشویق کنند و امیدواریم روزی برسد که جمعیت 72 میلیونی ایران در این مسابقه شرکت کنند.
حیدری بر اهمیت ورزش‌های سنتی و محلی تاکید کرد‌ و گفت: یکی از شاخصه های ورزش همگانی روی آوردن و شناخت ورزش‌های سنتی و محلی است.
مسائل و مشکلات مالی از عمده مشکلاتی بود که در این جلسه توسط روسا و دبیران هیئت ورزش همگانی استان مطرح شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.